Kläderna, The sims och gårdagens outfit

Goddag :) För er som vill köpa kläder av mig (tidigare inlägg) så har jag nu skaffat mig en internetbank, som jag sen kommer ge ut kontonummret till. Där ska ni sätta in pengarna. Men innan dess så måste jag ta reda på det billigaste sättet att paketera kläderna och skicka dom. Ska gå till posten och se vad de har att säga. Det är mycket som måste göras innan man kan skicka iväg något. Allt ska vägas, sättas frimärken på osv. Det är på gång iallafall ;D

Jag är så trött att jag mår illa. Kanske inte var så bra att sluta ta de antidepressiva tabletterna. Vet ni vad? Jag stod innan och provade kläder, och sa en massa negativa saker om mig själv. Utan att tänka på det! Det bara kom... kanske hjälpte tabletterna mig trots allt? Whatever...

Jag har börjat nörda mig med The sims igen. HAHA! Faktiskt skitkul nu när jag har ALLA tilläggen.

Just det. Igår var jag ju hos min behandlare. Det gick bra, kom in på en himla massa saker och gick över tiden med typ ½ timme. Pratade om att jag är så himla trött på att känna mig värdelös. Att gå hemma och känna ansvar. Att allt ligger på mig. Att jag inte orkar med att jobba, och att jag därför känner mig onödig. Men jag orkar verkligen inte jobba just nu. Både psykiskt och fysiskt.
Funderar åtminstone på att gå nån rolig kurs, bara för att komma hemifrån iaf. Jag ska också börja med någon aktivitet som jag får billigare eftersom jag går till äs-kliniken. Fanns massor att välja mellan. Typ chigong (stavning?), promenader, rörelsedans, simning, vattengymnastik, stavgång, lätt styrketräning m.m. Vet inte alls vad jag ska välja. Men chigong låter intressant, någon som testat?

Gårdagens outfit
Kofta från Lindex
Leggings från Gina tricot
Stövlar från dinsko (1 år gamla)
Knästrumpor, gamla
Skinnjacka från Zara
Stickad halsduk från Lindex


image292


Hemresan, på solnedgången :) Älskar att åka den bussen! Älskar SKÅNE :D <3
Och älsko tycker om att gömma sig! HAHA! <3

Ta hand om er! Kram

Kommentarer
Postat av: Tigrisenemmis

Sims 2 är ballast :D
Hmm chigong är nog något långsamt och typ yogaliknande.. har jag för mig iafl..
Men själv ska jag simma minst 1 gång i veckan nu.. började förra veckan :) hoppas allt går vägen :D

skåne är bäst

2007-10-31 @ 14:59:38
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: rebecca

vägde du dig och så med? hur gick det?
kämpa på snäckan

2007-10-31 @ 15:16:44
URL: http://mywayback.sprayblog.se/
Postat av: lilla ja

gick en kurs i qi gong ( som det stavas =) ) för ca 2 år sedan, lugnare än yoga, handlade mycket om kroppsmedvetenheten, som är bra för oss äs, Men jag vet inte om det gav så mycket egentligen, förutom en lugn & avslappnande timme. Man står mycket och gör "svepande rörelser" med ben & armar och fokus ligger på andningen & avslappning. Testa, det kanske är något för dig! Kämpa på vännen! Tycker för den delen att du skall ge det lite tid efter anti-depp, glöm inte att peppa dig själv, och när det känns motigt, tänk på hur jävla illa det var att vara smämst, att inte ha ett liv, att ständigt bara bry sig om sig själv & må skit... Det är inte värt det, du har kommit längre än så gumman! Ta hand om dig!

2007-10-31 @ 15:44:42
Postat av: Ellinor

trist att du mår dåligt av att ha slutat med antidepp, men man brukar må lite dåligt ett tag. hoppas bara inte du får mer negativa tankar för att du slutat.

måste en än gång säga att vad du än tycker så är du superfin.

2007-10-31 @ 15:47:24
Postat av: Matilda

Aww, så satans söt hund du har!:D

2007-10-31 @ 16:30:47
Postat av: Victoria Holgersson

qigong är jätteskönt... rekommenderar det verkligen om du har tillgång till det.. Mycket skönt är det ! Ta hand om dej

2007-10-31 @ 17:19:02
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: ...Maria...

Men gud vilken söt liten hund du har :)

2007-10-31 @ 17:23:21
URL: http://evima.blogg.se
Postat av: aase

jaa visst är det bäst med alla expansions till sims?! :D

2007-10-31 @ 17:27:31
URL: http://aasemaja.blogg.se
Postat av: Sofia

snygg du är! vad har du för storlek på tröjan från lindex?

guud vad liten din hund är! :) så söt

2007-10-31 @ 17:41:31
URL: http://skj.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Rebecca: 53 väger jag nu. Skrämmande men ändå bra att snart vara normalviktig :)
*
Sofia: Den är i storlek M !
*
*
Och tack alla andra för era kommentarer!! Stor kram

2007-10-31 @ 19:32:07
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Lenora

Superhärliga bilder du tagit ute i solen :)

2007-11-01 @ 01:46:06
URL: http://stiliconen.fashionblogg.se
Postat av: Jenta

the sims 2 är kul! :D haha, nördigt roligt

2007-11-02 @ 11:13:43
URL: http://unsolved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0