Kläder till salu

Kommer förhoppningsvis under dagen lägga upp bilder här på mina kläder som är till salu! Det jag tröttnat på eller som inte passar längre. Kommer ge ut min mejl där ni kan skriva vad ni är intresserade av och så. Vet inte riktigt hur man gör med pengarna? Förmodligen vill jag ha pengarna innan jag skickar iväg något, är det okej? Finns tyvärr människor som lurar en... men jag hoppas ni litar på mig i alla fall, för jag kommer skicka kläderna till er, jag lurar ingen! :)

Förlåt för dålig uppdatering igår. Men mitt internet klyddar en del. Stängs av och har sig. Hoppas det fungerar i fortsättningen! Annars vet ni varför det är så dött på bloggen. :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Klyddar? Skånskt uttryck?

2007-10-24 @ 14:22:23
Postat av: Thepreciousgirl

cathrine: Yes! :)

2007-10-24 @ 14:41:41
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0