"Jag vill bara sitta här, och lukta på blommorna"



Känns som det kommer bli en lång dag. Är nervös inför ikväll då min familj och jag ska bort. Födelsedagskalas och allt vad det innebär. Försöker samla tankarna, inte få panik eller göra något jag kommer ångra.

Det är i alla fall en vacker dag, vad mer kan man begära? En perfekt sval, solig och vindstilla höstdag. Helst av allt skulle jag vilja ta min kamera, ge mig ut och ta en massa sköna bilder. Komma hem, sätta mig här vid datorn med en kopp te och redigera bilderna. Bara vara i min värld, där jag får skapa min egna uppfattning om saker och ting. Men nej, jag ska med till kusinen. Jag ska vara normal, som alla andra. Vara social och rolig. Orkar inte, men jag måste. Antagligen kommer jag inte ångra mig efteråt. Kanske jag återvänder hem med en ångestklump i magen, kanske inte. Vi får se. Hoppas ni får en underbar dag! Kram

image171

Kommentarer
Postat av: matilda

åhh jag förstår inget på dennna sidan. hur gör du för att få sån fin blogg? kan du allt det utantill? jag försöker fixa en fin blogg nu men jag kan intee:// inget kul alls nu:s

2007-10-06 @ 17:47:04
Postat av: matilda

hur gör man för att posta en bild till bloggen utan att publicera?:o förlåt om jag är jobbig:(

2007-10-06 @ 17:48:28
Postat av: Carro

Det kommer gå bra ska du se ! :) Hoppas du får en trevlig kväll ..

2007-10-06 @ 19:38:40
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

matilda: Ja jag vet hur man gör. Det är ganska knepigt men lätt när man lärt sig. Svårt att förklara över internet hur man gör :P
*
Carro: Tack!!

2007-10-06 @ 20:56:17
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: matilda

okej..men hur lärde du dig?:) usch ja vill inte tjata men well well.. sorryy.

2007-10-07 @ 09:35:15
Postat av: Thepreciousgirl

matilda: Min bror lärde mig :)

2007-10-07 @ 16:15:22
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0