Gokväll!

Angående kläderna så ska jag försöka fixa fram mitt kontonummer. Har nämligen blivit av med det pappret, smart va! :P Så jag går till banken imorgon och fixar... hoppas det är okej med er att det dröjer några dagar.

Är trött som bara den. Kan typ somna nu, fattar inte hur jag ska palla vara uppe hela natten imorgon. Men festa pallar man alltid! Ska bli skitroligt. Älskar att komma ut och känna mig levande, lycklig och fri. Ska försöka ta massor med foton imorgon <3 Tycker det är kul att ta foto på hur man ser ut dagen efter en fest! :D Ruffsigt hår, trött och blek. Haha! Jag ser riktigt jävlig ut på morgonen kan jag lova!!!
Ska nog lägga mig med mina nya tidningar, en skvallertidning och Veckorevyn :) Me like!

Hur mår ni?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Mår prima idag faktiskt. Trevlig kväll :)

2007-10-25 @ 21:30:24
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Cassie

Aj aj, slit inte på hyn förmkt nu va!!;))

2007-10-25 @ 21:36:08
Postat av: BellaM

Det går bra det, hehe. Men kontonr ska man väl kunna i huvudet? d: Hehe,nejdå, jag förståår! Sköt om dig och hoppas helgen och morgondagen blir lyckad. KRAM!

2007-10-25 @ 22:44:26
URL: http://bellam.blogg.se
Postat av: Kristina

Jag mår superbra. Kom hem från vattenträningspasset inte så länge sen. Hoppas du får det jätteroligt när du festar. Kramar

2007-10-25 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0