Gårdagen

Hade en mysig kväll igår, även ifall den gick väldigt fort. För fort!! Vi gjorde oss klara hemma hos Fanny på kvällen och åkte till mejeriet och såg på showen jag nämnde i förra inlägget. Blue bunny och mapei, hon som ibland sjunger tillsammans med Timbuktu. Skitbra och roliga var dom. Verkligen! Fast blue bunny var jävligt äcklig måste jag säga!! Tajt kanindräkt och string-kallingar under. Uäääääääää!! Hahaha! Tydligen är han väldigt känd i New York.



-Blue bunny
-Jag och Fanny + hennes kompis i bakgrunden
-Trött imorse
-Lite, LITE fräschare med smink... men shit vad trött jag ser ut! :P
-Hahahha, jag försökte ta en bild på Fanny på toa. Ni vet i springan under sånna äckliga toaletter...
-Lockade mitt hår inför kvällen :D

Efter mejeriet drog vi till Malmö och gick på nått uteställe. Inget vidare kul. Okej, det va roligt att dansa och shakea loss ;D Men alldeles för varmt, för mycket folk i den lilla lokalen, trist bar och bara yngre människor!! Jag vill ju gärna ha lite äldre killar än 16 ^^  haha! Men men. Vi åkte hem vid halv 2 något och sov <3

Gaah! Får inte upp videon på Youtube. Får försöka senare igen. På mapei, skitbra sjunger hon. Riktigt grym!!

_____


Bara för det så gick det nu. HAHA! Här kommer det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0