Fredag!

Gud vad kallt det är! Sitter här och hackar tänder. Har inte satt på värmen i huset än, för att spara lite pengar. Och det är rätt mysigt att klä sig i massa sköna stora koftor och dricka varmt te. Men snart pallar jag inte mer, för nu börjar det bli kallt på riktigt. Tror det är kanske 5 grader här på morgonen, sen 10 på dagarna. Hur kallt har ni det?

Ikväll/natt kommer Fanny hit och sover. Ska bli mysigt även ifall du kanske kommer hit full :) Hihi. Hon ska nämligen på fest här i min lilla by, så kan hon ju lika bra sova här hos mig. Mina vänner är alltid välkomna, dag som natt :)
Imorgon tänkte vi hitta på något mysigt. Vet inte vad. Har ni några förslag? Helst ska det inte kosta för mycket, jag är nämligen pank efter all shopping!

Nej nu ska jag vira in mig i en filt och se nån film. Dagboken kanske? Trailern finns längre ner på min sida.
Återkommer senare med en liten video på mig själv!
Kram

Kommentarer
Postat av: tessan

får jag också fråga en personlig fråga?
jo, jag vet ju att du har haft ätstörningar och så, (jag med)
jag undrar bara, har du fått tillbaka din mens?
min kommer inte.... :/

2007-10-19 @ 08:42:05
Postat av: Thepreciousgirl

tessan: nej min är inte tillbaka än.. =/

2007-10-19 @ 11:51:49
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: ...

OJ! har du 5-10 grader inne i erat hus?=O

2007-10-19 @ 15:11:16
Postat av: Thepreciousgirl

...: men nej, ute ofcourse :D;) sorry att ja va otydlig

2007-10-19 @ 15:17:46
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0