Café i Malmö

Träffade Fanny nu under dagen. Åh sötnos <3 Alldeles jättetrött efter gårdagens festande. Hihi! Du är så fin :) Vi åkte in till Malmö och skulle hitta nåt mysigt café att äta en god pastasallad på. Tog oss en timme av letande innan vi tillslut gick till Heaven's World inne på Hansakompagniet. Varför hittar man aldrig något litet mysigt lungt café i Malmö? Jag hatar alla dessa cafén där folk trängs med barnvagnar och shoppingkassar. Människor som pratar högt och ungar skriker. Jag pallar det inte!! Jag vill ha ett mysigt litet café med levande ljus och lugn miljö. God mat och helst billigt såklart... någon som har tips på mysiga cafén i Malmö och Lund?

Vi åt iallafall en skitgod sallad med pasta och kyckling med ett jättegott bröd till. Mums!
Blev lite jobbigt när vi skulle hem, för min buss började åka ifrån mig... så jag sprang rakt ut i gatan och stoppa bussen. Så fick jag gå på. Skrek hejdå till Fanny. Fick inte ens krama dig! :( Saknar dig redan!!
Tänk att någon kan betyda så mycket. Det är sjukt!

Finns det någon ni absolut inte kan leva utan?

(Bilden är från Kreta i somras)

Kommentarer
Postat av: tigrisenemmis

Det var den vi åt på UM-träffen i malmö i somras :D då åt vi där inne :D

2007-10-20 @ 18:02:15
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: runrunrunÅNum

om du vill ha ett lugnare café i malmö bör du inte leta mitt i centrum på shopping-gatorna utan du får leta lite på bakgator eller lite längre ifrån shoppingcentrum!

2007-10-20 @ 19:07:26
Postat av: Mindy

Jag tror man lär sig att leva, även fast man inte tror att man inte kan leva utan någon först. Låter som att ni haft en trevlig dag iaf :) Härligt det.

2007-10-20 @ 19:53:40
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: sofia

Det finns ett cafe i malmö som heter 'cafe next door' eller något liknande, har själv aldrig fikat där men gått förbi hur ofta som helst. Ser riktigt mysigt ut, de brukar också ha dagens rätt och typ dagens pasta för 59 kr så det är inte så dyrt heller. Om du hoppas av vid spångatan och går mot monbijouskolan (stavning?) och triangeln så ligger det
där på vänster sida. Det verkar jättemysigt där, kan ju vara värt ett besök :)

2007-10-21 @ 19:57:11
Postat av: Anonym

Det finns ett cafe i malmö som heter 'cafe next door' eller något liknande, har själv aldrig fikat där men gått förbi hur ofta som helst. Ser riktigt mysigt ut, de brukar också ha dagens rätt och typ dagens pasta för 59 kr så det är inte så dyrt heller. Om du hoppas av vid spångatan och går mot monbijouskolan (stavning?) och triangeln så ligger det
där på vänster sida. Det verkar jättemysigt där, kan ju vara värt ett besök :)

2007-10-21 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0