Vad är DU mest nöjd med?

Okej, nu behövs det lite positiv anda här. Skriv ner minst 5 saker du är nöjd med dig själv. Utseendemässigt och på insidan. Kom igen! Man mår bättre av att tänka positivt.

Här kommer mina 5

1. Jag tycker oftast om min hy. Den är jämn och får bara finnar lite då och då, och inte fler än 2 per gång.
2. Att jag inte har fördommar mot någon innan jag lärt känna personen.
3. Mitt hår, när det lyder mig vill säga. Bad hair-day har nog alla ibland.
4. Jag kan uttrycka mina känslor på ett bra sätt. (Någon jag förut aldrig kunde göra)
5. Jag har lätt för att komma iform. Bygga muskler och skaffa bra kondition. (Sen att jag är för lat för det är en annan sak!)

Nu är det eran tur!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilket bra initiativ ! Fick en liknande övning från min sköterska , kanske ska ta tag i den nån dag ;)
Men mina fem får bli att jag är en väldigt omtänksam person, Mitt hår är fint, Jag är en bra lyssnare, Det går att lita på mig & jag har lagomt stora öron. =p

2007-11-10 @ 12:58:06
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Fanny

1. Att jag kan känna empati för andra människor
2. Att jag har faktiskt också har fin hud.. :) Oftast!
3. Att jag har lätt för att skriva ner vad jag känner och prata om det också för den delen, bra på att uttrycka mig. Och det kan man komma långt med!!
4. Att jag kan känna mig stark och det tar en också långt! :)
5. Att jag faktiskt kan se positivt på saker och ting!

2007-11-10 @ 13:48:40
Postat av: elina

1. jag är trevlig
2. jag är lycklig
3. jag är oftast glad
4. jag har många vänner
5. jag är så jävla snygg

jag är helt enkelt en underbar och lyckad person.

2007-11-10 @ 17:02:11
Postat av: unbeautiful

1. Jag är en bra lyssnare
2. Sjunger okej (underbart enligt vissa)
3. Är oftast positiv
4. Ställer alltid upp
5. Tar inte åt mig av skit

Shieet vad svårt..tog flera minuter. Ändå så gör jag typ det här i skolan flera gånger i månaden :S
Du borde btw typ bli psykolog eller nåt för du verkar typ va bra på att få folk att fatta och lyssna och så har du ju egen skit du tagit dig igenom som du kan hjälpa andra med :)

2007-11-10 @ 19:29:29
Postat av: Pia

1.Jag gillar mina ögon.
2. Det går att lita på mej. (Om någon säger något till mej i förtroende så stannar det hos mej. - Om den personen inte snackar skit om nogon som står mej när och säger massa saker om att den vill ha hjälp. Men inte vågar konfrontera den personen som är "problemet". Då försöker jag få den andra att fatta att person nr. 1 tycker att det är jobbigt utan att säga allt för mycket.)Tycer verkligen att sånt är jätte jobbigt.
3. Jag är bra på att lyssna.
4. Försöker oftast vända och vrida på saker så att dom blir positiva.
5. Har börjat försöka säga vad jag tycker på en gång istället för att hålla det inom mej.

Haha. 2:an blev ganska lång men det får funka.

Postat av: sara

Använder du något speciellt eftersom du inte får så många finnar? Tänkte på ansiktsskölj eller så? :)

2007-11-11 @ 15:47:59
Postat av: Thepreciousgirl

sara: Jag använder loreal's makeup remover. Finns på typ h&m, åhléns och ibland i vanliga matbutiker :) Skitbra! Torkar inte ut huden heller

2007-11-11 @ 17:15:36
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: anna panna hollnissa

Jag är stark vacker och stolt.
Allt gott kommer i mitt liv
Jag oftast ett skratt nära
jag är modig
jag är orignell

2007-11-14 @ 13:14:08
URL: http://viktkoll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0