Rolig lista

1. Hur gammal är du om fem år?
24 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen hittills.

3. Hur lång är du?
168 cm eller nåt sånt

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hairspray

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej gumman! Jag har precis duschat och sminkar mig nu, kommer nog men jag tänkte hade de inte vatt trevligt att åka till Malmö och se på bio istället? Puss älskling /Fanny

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, oftast iaf...

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda! Tack och lov för det.

10. När såg du senast din mamma?
Typ 15 min sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna

12. När vaknade du i dag?
Halv nio. Sov i 12 timmar! :O

13. Vilken är din favoritjulsång?
All I want for christmas

4. Vilken är din favoritplats?
Skogen eller stranden

15. Vilken plats föredrar du minst?
Mörka ställen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I mitt egna hem

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret och skuggor

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Fågelbajset på Fanny

19. Hur stor är din säng?
1.80

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och stor t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 stycken, en jättestor mjuk och en mindre

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara skåne

24. Vilka städer har du bott i?
Ljunghusen och Höllviken. Ligger typ 2 km från varandra :P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Ja ibland, ibland inte

27. Vilken är din favoritglass?
Vanlig glass som smält lite grann. Så den blir så gojjsig :P

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Fruktsallad eller kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?
Ja jättegott. Älskar wokade grönsaker med kyckling och nån sötsur sås på

30. Tycker du om kaffe?
Ja kaffelatte, inte för söt. Eller en liten espresso

31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting oftast

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej jag vänder mig hela tiden typ

33. Kan du spela poker?
Har kunnat

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja underbart! Älskar det

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, vissa saker

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Nej men nån som är en dag ifrån :)

37. Vill du ha barn?
Ja! Två stycken tror jag. Helst en pojke och en flicka. Älskar barn!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och franska. Hade franska i gymnasiet och fick mvg, men glömt en hel del nu

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej tack och lov

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet om det är utomland och riktigt varmt och skönt. Annars bassäng!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder såklart

42. Äger du dyrbara smycken?
Jadå

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
America's top model, dr phil och oprah

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj det finns många!

46. Sover du med gosedjur?
Inte för tillfället. Men har många gosedjur som ligger undanstoppade

47. Vad har du för ringsignal?
Bubblering heter den

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja många. Sparar dom till mina egna framtida barn

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett hjärta på datorskärmen

50. Flirtar du mycket?
Nej inte jättemycket. Men ser jag någon som är oemotståndlig så satsar jag såklart

51. Kan du byta olja på bilen?
Eh nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
En shopaholics bekännelser

54. Läser du dagstidningen?
Ja metro och punkt se ibland

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej inte just nu. Men älskar Vecko revyn, cosmo och Elle

56. Dansar du i bilen?
Inte vanligtvis

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nrj. Skit kanal, men bättre än ingenting

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
Min underskrift

59. När var du i kyrkan senast?
Det var nån månad sen. Med Fanny. Vi skrev ner typ önskningar i en bok.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Tor, min gamla mentor.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Oj, extra speciellt. Hm, minns inte...
                   

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, vilken lång lista! Det är därför jag aldrig orkar ha såna på min blogg, tar ju så lång tid att fylla i och sen inte speciellt många som orkar läsa igenom.

2007-11-03 @ 16:35:47
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: A

var En shopaholics bekännelser bra? värd att läsa? funderar nämligen på att ta mig an den.. :)

2007-11-03 @ 18:31:22
Postat av: Thepreciousgirl

Lisa: Nej ingen är självklart tvungen att läsa den. Jag skrev den mest för att jag hade tråkigt, inte för att nån skulle läsa direkt.
*
A: Jaaa mycket bra! Finns en uppföljare också som jag ska läsa :) Läs den! Rolig va den också! :P

2007-11-03 @ 18:55:39
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: therese

jag har läst uppföljaren och den är oxå skitbra! =)

2007-11-04 @ 00:14:00
Postat av: Linda

Vet inte hur jag hamnade på din sida, men måste ju lämna ett spår.. Kul att se att du mår bättre nu.. Du e stark! :)

2007-11-10 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0