Oh, oh! Vet ni vad?!

En tjej från Vellinge mejlade mig för några dagar sen och undrade om jag ville stå som modell för henne. Hon är (eller pluggar till?) makeup artist. Jag ska få komma till en studio där jag ska bli sminkad och sen fotad. Ska bli så himla roligt! Jag kanske inte alls är bra på det, men jag ska ha kul i alla fall. Jag kommer också få någon bild som tack, och självklart kommer jag lägga upp dom här på bloggen!
Så imorgon klockan 9 åker jag till Vellinge. Lite nervöst, men mest roligt. Har alltid velat bli sminkad av proffs! ;D

Wiiiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Zia

Åhh vad kul! vad glad jag blir för din skull, unnar dig VERKLIGEN något roligt i allt elände (tänkte på sjukdomen). Du behöver verkligen få komma ut och göra nått nytt och bara NJUTA. Försök nu som sagt att bara slappna av och njuta av stunden och försök att glömma bort den förbannade anorexian! Njut utav stunden och känn dig vacker- för du är vacker Cornelia! Det du ser i spegeln ser INTE vi andra. Du är en VACKER tös... du är både vacker på utsidan och insidan. Skit i också vad alla taskiga skriver om att du är ego o.s.v. (läste ditt inlägg tidigare). Du är inte alls ego, du får inte tro nått annat! De som skriver sånt är bara avundsjuka för att du är så fin och har en skitsnygg och bra blogg! Ta hand om dig gumman nu och lycka till i morgon. Jag tror på dig! kram Zia

2007-11-07 @ 13:34:42
Postat av: ...Maria...

Oh, vad roligt! :)

2007-11-07 @ 13:34:48
URL: http://evima.blogg.se
Postat av: Ellinor

Det kommer säkert bli jättekul. Och du gör dig bra på bilder. Du ser så himla bra ut på kort (antagligen också för att du är så söt). Men du har nåt i blicken som fångar en. kram

2007-11-07 @ 13:47:12
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: Marit

Åhh, va roligt tjejen! Du blir säkert kanonsnygg (snyggare)! Vill se bilder sen.

Kram.

2007-11-07 @ 15:56:27
Postat av: Kristina

Du kommer att bli jättefin för du blir alltid bra på bild. Första gången jag såg en bild på dig tänkte jag "Gud vad snygg, hon måste vara modell":D Du har verkligen något i dig som syns på bild och drar blickar till sig! Lycka till och jag hoppas att det blir rolig.
Kramar

2007-11-07 @ 16:49:25
Postat av: stars in heaven

Åh gud vad kul:)
Blir nästan lite avis. Hehe.
Men jag är jätte glad för din skull. Hoppas att du får det jätte skoj :)
Njut av varenda sekund!

2007-11-07 @ 16:54:16
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Fanny

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2007-11-07 @ 17:55:08
Postat av: Matilda

Åh vad roligt för dig!:D Lycka till (fast jag vet att du kommer lyckas för du är jämt bra på bild och är säkert jättevacker i verkligheten också.:D)

2007-11-07 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0