Morgondagen klar

image426

Nu kommer jag skriva ner vad jag ska äta imorgon, så ni som stör er så otroligt mycket på att jag äter något visst, eller INTE äter något, ja ni kan hålla era kommentarer för er själva.

Frukost: 1½ portion havregrynsgröt (alltså 1½ dl havregryn), hallon och sojamjölk
Lunch: Omelett på äggvitor (nej inte gulan för jag har aldrig gillat den), några crabsticks, gurka och tomat + ½ apelsin i klyftor
Mellanmål: Smoothie av blåbär, 2 dadlar (för sötman), nån bit apelsin, 1½ dl sojamjölk och lite kanel
Middag: Torsk med ett tunnt täcke av creme bonjour och spenat, råris och grönsaker
Kvällsmål: 1 litet rött äpple och 1 kopp te

Jag måste jobba mig uppåt. Och detta är en bra start. Så snälla, inget "det är för lite" blabla, jag vet om det. Men det är way much better än de senaste dagarna!

Känner mig taggad. Och skönt att allt är färdigt!!
Kram

___________________________________

Ja gud vad hemskt att jag skrev ner vad jag ska äta imorgon, bara för att jag skrev för typ några veckor sen att jag inte gör det. Har vissa av er inget liv? Har ni inget bättre för er än att sitta och trycka ner mig hela jävla tiden? Vet fan inte om jag pallar ha denna bloggen mer. Så ni anonyma fega jävlar som inte har nått positivt att säga. DRA ÅT HELVETE!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är duktig, kämpa på! Bearbeta dig igenom måltid för måltid. Försök att inte tänka på vad du ska äta sen, eller vad du redan ätit under dagen när du är vid de senare måltiderna. Bara ett litet tips, jag vet hur lätt det är, man vill gärna kompensera och räkna. Försöker man inte har man redan förlorat.. Kram på dig vännen!

/S

2007-11-17 @ 19:52:51
URL: http://sandraholmberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Från ett gammalt inlägg:

Postat av: Thepreciousgirl
Anna: Jag håller med dig. Själv skriver jag inga matlistor, eller träningspass m.m. Tränar inte ens.HAHA!

så du skriver inte sånt?

2007-11-17 @ 20:48:05
Postat av: Kristina

Jag tycker det är bra att du bestämt dig för att äta bra imorgon! Och du får äta det du vill och tycker om.
Jag får bara tipsa om att musli är ett jättegott mellanmål. Jag och min mamma gör egen musli, som jag äter med fil till mellanmål varje dag och det är underbart gott.
Se nu till att följa det du skrev och inte minska på maten imorgon! Du vet att du behöver all näring du kan få!

2007-11-17 @ 20:52:55
Postat av: Anonym

hej :)
vet du om broken heart som hon hette på um har blogg?
Kram

2007-11-17 @ 21:49:09
Postat av: Thepreciousgirl

****
*****
*******
anonym:
"Postat av: Thepreciousgirl
Anna: Jag håller med dig. Själv skriver jag inga matlistor, eller träningspass m.m. Tränar inte ens.HAHA!

så du skriver inte sånt?"

Det var då det. Och som sagt gjorde jag ett undantag nu eftersom jag känner att morgondagen kommer bli hård. Måste alla hålla på o märka ord hela jävla tiden? Hur fan pallar ni??
***
*
*
*

2007-11-17 @ 22:03:13
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag vet att det är lättare sagt än gjort, men TOTALIGNORERA dem som skriver anonymt. De är fega jävlar som förmodligen bara är avundsjuka på dig eftersom de fortsätter läsa din blogg, läser dina långa inlägg om mat osv, då måste de ju gilla det eller verkligen inte ha något annat liv att ägna sig åt. Bara trycka ner någon annan.
Jag vet att du är stark, och jag vet att du vet att du är stark. Så kämpa på och försök att flytta blicken till de positiva kommentarerna!
Trots 100 positiva och 1 negativ, så är det konstigt att man alltid ser det negativa. Livet är ju alltid så. Dumt som fan.
Kämpa på!

2007-11-17 @ 22:37:27
URL: http://skj.blogg.se
Postat av: anorexiamamma

Ska läsa hela din blogg någon dag.
Tack för att du delar med dig av ditt liv.
Jag blir rädd när jag läser det du skriver men suger i mig allt för att på så sätt kanske bättre kunna sätta mig in i sjukdomen.
Kram

2007-11-18 @ 00:22:27
URL: http://anorexiamamma.blogg.se
Postat av: L

Låter jättebra tycker jag =) Bara att kämpa på, du fixar det

2007-11-18 @ 00:23:55
URL: http://cherrybaby.blogg.se
Postat av: Tigrisenemmis

Stå på dig

2007-11-18 @ 00:30:40
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: freja

det är en jätte bra början.jag vet hur himmla svårt det är att börja äta igen,efter att inte ha ätit ordenligt på länge. jag tycker det e jätte bra att man börjar med lite mat och sen så äter man mer lite eftersom =) se till att följa den här listan oc ligg och sov framför tvn hela dan så ordnar sig allt

2007-11-18 @ 08:56:29
Postat av: josse

bara ignorera de kommentarerna. tycker det hade varit skittråkigt om du la ner din blogg för jag kollar den varje dag, men samtidigt ska du ju såklart inte må dåligt.. :/

2007-11-18 @ 11:43:14
Postat av: matilda

tänkte skriva att det är för lite, men.. ja, nu är det redan skrivit. Men det betyder inte att jag tycker du är dålig, men ibland så verkar det som att du tror att du äter tillräckligt osv. Men om du vet att du borde äta mer än så så är det här en bra bit på vägen, man måste ju börja nånstans !

2007-11-18 @ 17:02:44
Postat av: Ellinor

Blir irriterad om någon skriver dumma saker här. Du kämpar och du har dina svackor som andra också har. Om det har gått dåligt ett tag finns det inget som säger att det snart blir bättre. Och du fattar ju enda att du äter för lite. om du inte gjorde det vore du sjukare. I bland kanske man behöver skruva upp vad man ska äta för att bli peppad att må bätte. kram

2007-11-18 @ 18:59:38
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: johanna

kämpa på tjejen

2007-11-18 @ 22:32:49
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: mimmi

Strunta i vad alla andra säger!
Jag tycker det är starkt av dig att ens skriva att du mår dåligt och att du inte kan äta.
Det är många ute i världens som aldrig ens skulle komma på iden!
Kämpa på, du kommer bli frisk!
Små steg framåt är bättre än ingenting!

Och för övrigt förstår jag inte dem som läser din blogg och skriver elaka saker, jag menar varför då läsa den om dem inte gillar det dem läser?
Dem har inget bättre för sig och har antagligen ett tråkigt liv eftersom dem uppskattar att trycka ner människor genom BLOGGAR, helt sjukt tycker jag.

2007-11-18 @ 23:21:18
Postat av: Ida

Hej, jag har läst din blogg ett tag och jag tycker att du kämpar på så bra! :D Även om du har en svacka just nu så försöker du ändå och det är jävligt starkt för det är så lätt att bara strunta i allt. Men det visar ju att du vill må bra och också kommer att bli frisk, för du verkar ha kämparglöden.
Stå på dig mot alla onödiga kommentarer de är bara avundsjuka på din blogg, som är jättebra och på dig som är så söt!
Styrkekramar till dig!

2007-11-19 @ 16:30:57
Postat av: AnnaP

Fortsätt skriva vad du äter och vad du ska äta, det är en stor inspiration! Skriv det du vill skriva och skit i dom som klankar ner på dig! :)

Och ni som skriver dumma, nedsättande saker, sluta skriva dom! Sluta läsa bloggen om det är så jobbigt?!

2007-12-16 @ 02:56:03
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0