Måndag

image441

Idag ska jag till kliniken, vägas och hela den biten. Tror ni jag gått ner? Hm. Jag vet inte själv. Mitt huvud säger ju något helt annat, men jo, jag tror faktiskt att jag gått ner. Det är ju det mest logiska efter mitt bakslag, som tyvärr inte gått över än. Var ju ute och sprang igår på tom mage. Hur jävla bra är det? Som "straff" har jag ont i kroppen idag.
Mamma ska följa med också. Vet inte om hon ska sitta med, men efteråt ska vi gå och shoppa lite. Har inte shoppat på flera veckor och börjar få lite abstinens nu. Ska gå på underbara H&M och köpa lite grejer som jag vill ha. Ni får se sen!

Nu ska jag gå och duscha och sminka mig. Ha en bra dag!

H&M inspiration
(Strumpbyxorna modellen har på sig SKA jag ha!)

image442

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!
Hoppas du inte gått ner allt för mycket, blir ju så jobbigt att gå upp igen.
Försök att äta mer, I know it´s hard. Mixa ihop lite smootihes? Gör bananglass? (fryst banan som man mixar, ev med lite yogurt/mjölk).
Fruktsallad?

p.s. Din blogg är beroendeframmkallande 0.o

2007-11-19 @ 11:28:26
URL: http://lindarebecca.blogg.se
Postat av: josse

åh, H&M har så mycket fint nu. har beställt hela den outfiten med paljettkjolen. du måste visa vad du köpt sen ju :)

2007-11-19 @ 11:54:57
Postat av: Carro

Hoppas det går bra idag ! Och att du lyckas vända detta fortast möjligt. Du förtjänar mer C ! Shopping är alltid lika roligt , ser framemot att se dina inköp. Jag följer din blogg slaviskt ;)

2007-11-19 @ 12:24:58
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: rebecca

hur gick det?

2007-11-19 @ 17:24:49
Postat av: sarali

heej =) måste bara fråga hur gör du den där torsk med bonjour över? låter alltid så gött :)

2007-11-19 @ 17:29:42
Postat av: Fanny, dinbäzsttisss

DU SKA INTE GÅ NER ... :(

2007-11-19 @ 18:22:02
Postat av: Maya

Vilken "klinik" går du till? I Malmöe eller Lund eller så?

2007-11-19 @ 19:38:42
URL: http://mayyya.blogg.se
Postat av: rebecca

hejsan snäckan... Det är bara att skicka ett mail om du är intreserad av träningsbanden!

2007-11-19 @ 19:45:57
URL: http://bexi.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Linda: Tack för tipset. Bananglass låter smarrigt!! :D
*
*
sarali: Lägg bara torsk i en stor ugnsform. Smeta på creme bonjour och in i ugnen på 200 grader i 20 minuter. Klart! :D
*
*
Maya: Jag går i Trelleborg. En äs klink bara, pratar och så.

2007-11-19 @ 20:04:28
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0