Liten lista

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
veckan. "Tror du verkligen det?"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt nattduksbord

Vad var det senaste du såg på tv?
E! channel, om kändisar

Utan att se efter gissa vad klockan är:
11:35 (tittar efter, 11:38 var den)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nrj

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade och hämta mitt h&m paket

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Tiderna till bussen

Vad har du på dig?
Victoria's secret - mjukisar, vitt linne och svart kofta

Drömde du något i natt? i så fall vad?
Ja jag drömmer alltid jättemycket. Men kommer inte ihåg nu...

När skrattade du senast?
Igår tror jag, med mamma!

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Vit färg, en av mammas tavlor, en liten tavla på mig som liten... en och annan mosad spindel också, haha

Vilken var den senaste filmen du såg?
Om en pojke

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Alla kläder jag någonsin velat ha, massa tekniska grejer som mobiler, tv. Bil till mamma. Renoverat huset och fixat trädgården. REST!

Berätta något om dig som folk inte visste
Jag älskar teknat. Hm. Och jag älskar att följa med mamma och handla! =P

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Stoppat alla krig

Tycker du om att dansa?
Ja jag älskar att dansa.

Vad tycker du om George Bush?
Han är PINSAM!

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Natalie och Lukas kanske. Tycker annars om ovanliga namn, men kommer inte på nåt nu bara för det.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen till friheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0