Kliniken, dagens outfit m.m.

Kom hem för en stund sen från kliniken. Allt gick bra, men mycket inre tankar och känslor kom upp. Jag har ärligt talat ätit riktigt dåligt på sistone. Men jag ska verkligen försöka skärpa mig. Vikten var ungefär den samma som förra gången. Vilket tyvärr gjorde mig besviken eftersom jag faktiskt ätit så pass lite som jag gjort... jag borde ha gått ner. Men min behandlare sa att kroppen gör inte förändringar så snabbt. Men fortsätter jag såhär kommer jag gå ner. Och självklart vill jag inte det... eller vill jag? Nej. Nej!

Tog reda på hur provet går till, det hur man ser när mensen ska komma hos en gynekolog. Det är ett simpelt blodprov som man mäter hormonbalansen i. Så inga komplicerade saker där alltså :)

Tog själv blodprov idag. Ska kolla mina järnvärden, om det ligger på det normala eller inte. Så resultatet får jag nästa måndag!

Dagens outfit var lite blandad. Precis så som jag älskar det! Stuprörsjeans med herr t-shirt och lackskorna. Love it!


image319

Stuprörsjeans från H&M
T-shirt från H&M herr
Lackskor från Wedins
Halsduk från Lindex
Skinnjacka från Zara
Väska från Vero moda
Hårband, mammas

Och jag ritade över mitt ansikte på två bilder eftersom jag gör konstiga miner. Så fråga inte om det, haha!

Kommentarer
Postat av: FYNDA PÅ TRADERA

MULBERRY FOR GILES DEACON CLUTCH,
MULBERRY BATSWATER, ITALIENSKA STÖVLAR, ESPRITVÄSKA, JACKOR
FYNDPRISER!

www.tradera.com/category/aucti...x?ftgnr=1302191

2007-11-05 @ 17:29:53
Postat av: Frejda

Kämpa kämpa kämpa! Det känns mycket bättre att äta
lagom mycket och hälsosamt!

2007-11-05 @ 19:20:19
Postat av: Josephine

Jäkligt fin skinnjacka!

2007-11-15 @ 22:03:35
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0