Jag ger inte upp!!!!

image425
Fyfan. Jag vill inte svälta! Jag vet att jag bara blir av med de få musklerna jag har, att jag bryter ner kroppen. Jag har ont i hjärtat, jag är döttstrött och jag känner hur min kropp börjar ge upp. Men mitt psyke ger aldrig upp! Jag ska verkligen kämpa för att äta bättre imorgon. Jag ska ställa mig och göra omelett på äggvitor, med massa grönsaker och kanske nån skinka. Ska förbereda inför morgondagen, så att det inte blir något slarv. Ska koka havregrynsgröt (älskar kall gröt) och ha i kylskåpet. Göra smoothies och annat nyttigt som ger mig energi och en välmående kropp.

Satt precis och tittade på en tv-kanal, med en massa skvaller om kändisar. De svälter sig inte till en fin kropp, de äter hälsosamt och tränar! Precis så som jag ska göra. Jag ska försöka skjuta undan det egentliga problemet till varför jag svälter mig. Smärtan och tomrummet i mitt hjärta. Det kommer ändå inte fyllas pga att jag svälter. Det snarare växer och blir större!

Jag har haft smärtor i magen under hela dagen också. Hur kul är det? En uppblåst svältmage, vem vill ha det?

Jag ger inte upp. Jag lovar. Jag klarar mig alltid.
Tack för allt stöd. Verkligen, TACK!
Stor kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Victoria

Va glad jag blir när du är så stark !!! du triggar mig med ska du veta =).. fast känn ingen press på dig för det. Ta bara hand om dig själv och ditt liv.! =)

2007-11-17 @ 18:35:27
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ta med ägggulan & proteinet som i skinkan är behövligt

2007-11-17 @ 19:01:34
Postat av: matilda

varför ska du göra omelett på bara äggvitor? skulle inte du bli frisk?

2007-11-17 @ 19:08:00
Postat av: Linda

Hon kanske inte vågar ta gulan än?
Eller helt enkelt inte GILLAR gulan?

Jag gillar iaf _inte_ gulan :S

2007-11-17 @ 19:15:58
URL: http://lindarebecca.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Nej jag gillar inte gulan. Har aldrig gjort. Och ja, jag ska bli frisk. Jag kan bli frisk utan en ägg-gula :) haha!

2007-11-17 @ 19:34:20
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Kristina

Vad glad jag blir av att läsa att du ska kämpa och inte ge upp! Det är rätt sätt att tänka! :)
Man behöver mat för att leva och må bra och det vet jag att du vet. Så fyll nu på din stackars mage med en massa god och nyttig mat imorgon! Det vet du att du behöver.
Jag hoppas att dina positiva tankar håller i sig!
Kram

2007-11-17 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0