I'm back

Det var jättekul att bli sminkad och stylad. Jag hade oranget smink och såg riktigt höstig ut med massa löv som jag låg på. Fick se på bilderna efteråt, och vissa var faktiskt riktigt fina! Utan redigering och allt ;D Så jag är nöjd, och jag hoppas dom också är det. Det sa dom iaf :)
Så jag är lite lycklig nu, känns jättebra att ha blivit fotad för första gången på det sättet. Lägger upp bilderna här när jag får dom!

Åt nyss lunch. Chiliconcarne med sallad, mycket gott. Och nej, jag lagar inte maten själv. Ibland gör jag, men igår och idag har jag ätit färdigrätter från viktväktarna. Jag vet, viktväktarna........ hmm. Men jag tycker om små portioner, och att istället lägga till nått själv. Som bönor och en god sallad. Eller en macka om det är alldeles för lite. Så bara för att jag äter viktväktarna så betyder det inte att jag försöker gå ner i vikt.

Ska nog se nått avsnitt av ANTM nu, eller slänga mig i soffan med en tidning och chilla lite. Min lillebror kom innan och fråga om vi skulle spela ett spel. Sååå sött. Så kanske blir det memory, eller kanske chack? Älskar sällskapsspel!!

Allt bra med er?
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Viktväktarna är bra mat, speciellt om man lägger till något själv. De innehåller inte lika mycket konstiga tillsatser som den andra färdigmaten.

2007-11-08 @ 12:46:25
Postat av: Tigrisenemmis

Nej idag är ingen bra dag :(

2007-11-08 @ 14:02:22
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: Carro

Oooh, vad roligt att det gick bra :) Ska bli roligt att se dom ! Men söta du, de är ju så kcalsnåla =( Älskar deras chili con carne men brukar komplettera med bröd för att komma upp i lite mer ! Hoppas du hade en mysigt med din bror .. :)

2007-11-08 @ 15:13:34
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Ellinor

jag ser fram emot bilderna. har aldrig smakar viktväktarmat. trodde den smskade sämre. men hoppas att du verkligen tar 1 macka eller två till och en god sallad, annars blir det ju för lite.

2007-11-08 @ 15:37:38
Postat av: Thepreciousgirl

tigrisen: Whyy? :(
*
*
Carro & Ellinor: Ja som sagt gör jag det :)

2007-11-08 @ 15:43:15
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Matilda

Gött att det gick bra!!:DD Känner du att du kasnke vill du jobba som modell eller?:) Massor av kramar!

2007-11-08 @ 15:46:37
Postat av: Pia

Åh va roligt. Är så glad för din skull. :)
Väntar med spänning på bilderna.
Fick du inte knäppa några egna när du var där på typ hur det såg ut och så? *Nyfiken* Hihi.
Hoppas du och din bror har det roligt. :)

Postat av: aase

har du börjat se cycle 9? vem är din favvo? själv älskar jag heather och chantal :D

2007-11-08 @ 21:11:30
URL: http://aasemaja.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

aase: nä har den börjat sändas? var? :D hihi

2007-11-08 @ 21:28:03
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0