Home sweet home

Samtalet hos psykologen gick bra. Sa som det var och hur jag tänkte. Skönt att hon inte sa emot så mycket. Fick göra nått test med en massa frågor på. Typ hur jag känt och tänkt de senaste 7 dagarna. Imorgon ska jag få reda på "resultatet", om man nu kan säga så. Ska vägas och hela den biten också imorgon. Blä.

Kände mig lite så smått psykstörd när jag satt där och sa "jag vill inte äta, jag vet inte vad problemet är" och sånt. Precis som att jag inte bryr mig. Jag kanske inte bryr mig tillräckligt mycket? Hm, jag vet inte jag...

Tog lite bilder innan. Älskar mina nya strumpbyxor från h&m! Typ rostfärgade. Snyggt! Har även lagt undan en stor skön tröja på gina tricot som jag ska köpa imorgon. En sån som Stina-Lee har. Se bild ...



Hon har dock storlek M. Jag ska ha S. Hon sa själv att den var lite för stor för henne.


Ni får ha det så bra! Glöm inte bonde söker fru ikväll. HAHA! Jag älskar det programmet ;D
Puss





Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är verkligen lika fin som du var innan... och det är jättebra att du säger som det är.. det är dte bästa för att tillfriskna.. och du är bra på att uttrycka dig...
Ta hand om dig..!

2007-11-28 @ 17:18:04
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Victoria: vad menar du med hon är lika fin som hon var innan. innan vad?

2007-11-28 @ 17:28:08
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: Anonym

vem är stina lee???

2007-11-28 @ 18:57:17
Postat av: kim

en sån där grå från gina har ju jag med :D asskön är den och slapp att ha med leggings och stövlar. snyggt men samtidigt slapp-skönt!

2007-11-28 @ 18:59:38
URL: http://nogg.se/dusan
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: hon är en ganska känd bloggare :)
**
**
kim: ooh brabra :) vill haa nuuu ^^
**
**
victoria: som innan när?

2007-11-28 @ 19:01:28
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Victoria

Ellinor: det kanske lät lite konstigt det jag skrev... menade verkligen inget illa liksom... menar bara att hon är så fin liksom (ja menar bilderna hon hade nu mot dom innan, som hon la in för någon blogg sen och visade skillnaden, och sen dom nya bildern nu..).. i vilket fall: vekligen inget illa menat mot dig cornelia...

2007-11-28 @ 19:05:12
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad heter stina-lee på bloggen?

2007-11-28 @ 19:56:17
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: stinalee

2007-11-28 @ 21:32:52
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Ronja

Varför,varför och åter varför måste alla som kommentera påpeka Cornelias utseende hela tiden? Jag har själv lidit utav anorexi i 16år och jag vet att ordet "fin" o "söt" är ganska så jobbiga ord i en anorektikers huvud.I våra huvuden så omvandlas dem orden till "fet" o "äcklig" Ni som följer Cornelias blogg vet ju om att hon mår väldigt dåligt,fast som ni säger det att det inte syns på utsidan. Vem fa_n ska dömma hur hon mår bara för att ni tycker er se det? Det är ju ungefär som om en "normal" människa inte skulle kunna få må dåligt bara för att den ser "normal" ut.TÄNK ER FÖR INNAN NI UTTRYCKER ER! Cornelia,jag är i precis samma sits som Dig och vet PRECIS hur du känner o mår,men jag tänker inte längre tillåta att någon annan dömmer mitt måeende pga hur min kroppsform är.Kram på Dig vännen!

2007-11-28 @ 21:35:00
Postat av: Victoria

Asså jag menar bara på den bilden du la in förra (förförra?) inlägget.. med 1 års skillnad... och verkligen inget illa menat liksom.. och ronja: ja vet precis själv hur det känns, jag är inte frisk jag heller, så jag vet att ord kan misstolkas osv osv.. Och om det jag skrev på ngt sätt va dumt/misstolkades, tar jag självklart tillbaka det om det skulle vara så.. Jag gör/vill inget annat än att stötta alla som är sjuka, för det är det värsta som finns.. kanske gjorde jag det på fel sätt (?) eller jag vet inte. förlåt (?) i så fall..

2007-11-29 @ 09:41:45
Postat av: Sofie

oj vad du ser mager ut.. har du gått ner?

2007-11-29 @ 11:02:36
Postat av: Thepreciousgirl

victoria: jag vet att du menar väl! oroa dig inte :)

2007-11-29 @ 11:03:06
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

sofie: jag får reda på det snart.. ska ju vägas idag

2007-11-29 @ 11:05:22
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0