Hej

image496
Jag mår helt okej idag. (OH VAD HEMSKT; JAG SKRIVER HUR JAAAAG MÅR!!! Tänk på barnen i afrika, eller vadå?)
Ska snart åka och handla med mamma och hennes syster. Tycker det är mysigt hihi. Ska handla massa god mat nu så skafferiet är fullt. Åt havregrynsgröt med skivad banan nyss. Jättegott! Och det mättar så himla bra. Inget magont heller! =)
Ser ut att bli dåligt väder idag. Hatar när det ska vara så kallt och INTE snöa. Det kan väl lika bra snöa när det är kallt? Det måste bli en vit jul. Har inte varit det sen jag var jätteliten. Ska nog köpa en chokladkalender också, ska ni också det? ;P Det är ju ett måste! Och lussebullar ska vi baka snart också. Doftar så himla gott! Och jag älskar russinen. Fattar inte varför vissa avskyr dom :P Det är ju jättegott!

Nej jag hinner inte skriva mer nu. Hoppas att ni (nästan alla) får en underbar dag och att ni mår bra!
Stor kram

Kommentarer
Postat av: Linda

När jag var mindre gillade jag inte russinen, så jag stoppade i mandel istället :D

Jag ÄLSKAR när det snöar, och tycker precis som dej, ska det vara så nedrans kallt, så ska det banne mig snöa också! Känns lite "bättre" då.

Chokladkalender vågar jag mig inte på en... Synd, för i år tål jag ju mjölk igen, haha. (har varit allergisk, men det har typ växt bort).

När jag och min mamma var på Willys och handlade så sålde dem "godiskalender"! Från Haribo (?). Så man får lite sånt godis i varje lucka, istället för Choklad. Vi köpte en sån till min syster som inte tål mjölk (har inte gått bort för henne). Men jag vågade inte ta en sån heller :(

Kanske borde köpa en mycket löjlig "smyckes-kalender" från tp Netto eller villken affär det nu var. I varje lucka så får man ett litet smycke :) (dock är det ju igentligen för SMÅ barn, men äsch.)

Blir alltid så långt när jag skriver kommentarer till dig! Värsta krönikan :S

Ha det suuuper!:)

p.s. Din mammas syster =inte din moster? Reagerade bara lite när jag såg att du skrev "mammas syster".. Haha ^^

2007-11-21 @ 10:23:48
URL: http://lindarebecca.blogg.se
Postat av: Marit

Jo...visst är det gott med russin! Men det är ju såå kul att pilla bort dem... hihi! Ha en bra dag. KRAM

2007-11-21 @ 10:50:49
Postat av: linnea

segt att du ska behöva få såna dryga kommentarer! haha jag tycker också det är "mysigt" att handla med mamma :P såg att du åt banan till gröten, det gör jag med, men jag brukar mosa den och lägga den i gröten innan jag värmer den, blir också gott.. bara ett tips :) hoppas du får en fin dag!!

2007-11-21 @ 11:09:02
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: Thepreciousgirl

Linda: Det är trevligt med långa kommentarer, så fortsätt med det! :D
Synd att du inte vågar på dig en chokladkalender. Jag köpte en idag! :D hihi.
Och ja, min moster = mammas syster :) bara sa mammas syster istället. Tycker det låter finare :)

2007-11-21 @ 11:43:59
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Liza

Ska också köpa en julkalender har jag bestämt mig :D. Har inte haft en på flera år men ska flytta till london efter studenten så ska köra fullt ut det här året gällande precis ALLT :D. Men gillar inte chokladen som brukar finnas i kalendrarna, den är waay för söt. Så ska tömma kalendern, smälta mörk god choklad och hälla i formerna istället :D.

Hörde btw att det ska snöa i hela landet framöver, även i lilla skåne! Ååh har saknat snöööö. Vad ska du ha för vinterjacka förresten?

Massa kramar/ Liza

2007-11-21 @ 12:31:59
Postat av: Thepreciousgirl

Liza: Shit vilket smart tips!! Ska nog också smälta mörk choklad. Bästa tipset ever ju!! :D

Hm i vinter har jag många olika jackor att välja på. Har en peak-jacka som är sjukt varm och gosig. Har en skidjacka om det skulle bli jättejättekallt, 2 kappor, fast de är inte så varma.. :P
KRAM!

2007-11-21 @ 12:36:13
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Regina (january från um)

Mamma kom hem med en chokladkalender åt mig för några dagar sen. Blev jätteförvånad men glad! Och jag håller med om att havregrynsgröt med skivad banan är kanon :)

2007-11-21 @ 13:06:39
Postat av: Kristina

Jag tycker också att havregrynsgröt med banan är underbart gott :) Brukar också handla med min mamma och tycker det är jätteskoj. Hoppas ni hittar något roligt att köpa.
Längtar till det är dags för lussebullar och jag äter ALLTID russinen:P hihi
Det var snö där jag
bor förra veckan, men det har smält nu så jag hoppas det kommer mer snart :)
Ta hand om dig

2007-11-21 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0