Hej nu är jag tillbaka igen

Det gick superbra. Och så roligt det är att bli sminkad!! Först blev det nån 30-tals inspirerad sminkning, tog typ 2 timmar. Skitcoolt blev det. Har tyvärr ingen bild, men kan försöka beskriva den. Hade skarpt markerade ögonbryn, lååååånga ögonfransar (lös), bleka läppar och rouge. Sååå coolt.
Sen gjorde vi en snabb sminkning, med rätt mycket eyeliner, naturliga läppar och lite mascara. Tog precis lite bilder på det, syns kanske inte så mkt, men har ju åkt hem och gått ute och allt.
Och vet ni vad hon sa? Hon som sminkade mig alltså, Sussie. Jo, att han fotografen som jag var hos i torsdags ville ha mig som modell typ. Att jag ska skriva kontrakt med honom och sånt. Shit vad kul!! Och Sussie vill ha mig fler gånger sa hon. Blev jätteglad. Jag bara "jaa, ring mig när du vill!!"

Så jag har haft en rolig kväll. Men nu är jag såå trött! Ska gå och tvätta bort sminket och sen sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Oh vad kul :)
Jag kan förstå att han vill ha dig som modell. Du är ju så otroligt fin.
Ville bara säga det!
Kram och godnatt

2007-11-13 @ 23:18:33
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Amelie

vad kul! Förstår ju det faktiskt.

en fråga bara, hur fick du kontakt med dessa människor? Eller, hur fick de tag i dig? :)

2007-11-14 @ 09:50:07
URL: http://amyi.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Amelie: Jag fick ett mejl här på bloggen :) Och sen träffades vi. :D Jag tog chansen liksom. men sen kände jag igen tjejen också som mejla mig. Annars hade jag nog inte vågat. Det finns ju många som gör så och sen utnyttjar dom en. Så man måste vara försiktig!

2007-11-14 @ 10:42:13
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Kristina

Det är inte konstigt att de vill ha kontrakt med dig. Så otroligt vacker, söt, gullig och snygg som du är :D Jag är jätteglad för din skull, du förtjänar att vara lycklig!

2007-11-14 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0