Godmorgon

Mår väl helt okej idag. Ska till kliniken klockan 13:00 som vanligt, slår vad om att jag gått upp lite. Men inte så konstigt kanske, eller jag vet inte. Vi får se! Ska inte förvänta mig något.

Fick ett meddelande innan på ungdomar.se, en tjejs kompis som tydligen sett mig i Malmö. Lite läskigt att folk känner igen mig när jag går ute. Klart att det är roligt, men liite creepy att när man kommer hem får man meddelanden där det står "jag såg dig idag"... ja okej liksom. Kom fram och säg hej! Känns ju läskigt att bli tittad på utan att veta om det. Haha! Hade varit så roligt om någon vågade komma fram och säga hej. Jag är faktiskt snäll =) Hihi!

Idag ska jag i alla fall skriva på min bok. Har äntligen kommit in i en skrivar-period nu. Älskar det! Finns inget bättre än när man blir nöjd med det man skriver, känna att det finns en mening med det, och att det kanske påverkar den som läser. Love it!
Är så spänd på när den är färdig, när folk kommenterar den och jag får positiva reaktioner. Någon kommer säkert tycka den är mindre bra, men det är bra att veta det också. Kanske något man kan ändra på till nästa gång jag skriver en bok, eller hur? Men att känna att jag åtakommit något åt samhället, det är nog en underbar känsla! Gud vad spännande!!!!

Hoppas ni får en bra måndag. Take care! Kramar

Kommentarer
Postat av: gemma

haha, hjäälp! så var det för mig med, att jag fick ett mail från en tjej, jag menar. säg hej eller nått :D

2007-11-12 @ 09:41:07
Postat av: Kristina

Din bok blir säkert jättebra, för du är otroligt bra på att skriva. Jag längtar till den kommer ut:)
Kramar

2007-11-12 @ 15:37:38
Postat av: ulle

Ska bli spännande att vänta på din bok. Du skriver jättebra och jag är här ofta och läser.

2007-11-12 @ 16:05:50
URL: http://makrames.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

gemma: Jaaa eller hur!! :P Nu känns det som ALLA vet vem jag är när jag är ute. Scaaaary!
*
Kristina: Åh tack!!
*
Ulle: Tack så hemskt mycket!

2007-11-12 @ 16:34:25
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0