Designa din blogg!

Har suttit en stund och kollat in denna bloggen där ni får reda på hur ni designar era bloggar. Får en hel del frågor om hur jag gör för att ändra bakgrunden, får in videoklipp med mera. Ni får alla svaren där! Bra va? :)

Söndag idag och det finns inte speciellt mycket att skriva om. Jag är ensam hemma och har riktigt tråkigt. Jag hatar att bara gå här och inte göra något. Ska nog ta mig ut på en promenad i alla fall, med lilla Tea.
Ikväll blir det sushi, hemmagjord! Så underbart gott. Och det är inte så svårt som det ser ut. Det behöver inte ens bli snyggt, för det smakar lika gott ändå.

Jag själv mår väl okej. Känner mig lite deppig bara. Är helt förändrad nu när jag slutat med tabletterna. Jag vet att jag tjatar om det, men jag är faktiskt rädd för vad som kan hända. Hm. Ska vänta ett tag och se om det blir bättre eller inte.

Jo en sak till. Ni som blivit av med er mens pga anorexia eller någon annan ätstörning. Jag fick höra av min behandlare att man kan gå till gynekologen och ta ett prov och se hur pass nära den är att komma tillbaka. Själv har jag varit utan min i flera år, så jag ska beställa tid och ta reda på om den kommer snart, eller om det dröjer flera år till.
Ville bara säga det, för jag vet att man kan känna sig väldigt orolig och stressad över att den inte kommit på onormalt länge.

Stora kramar!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad glad jag blir att du tog upp det med mensen. Jag har tänkt på det mycket på sistone ,men visste inte att man kunde ta reda på om man var nära att få tillbaka den. Du tar alltid upp sådant jag tänker på :D Jag älskar verkligen att läsa din blogg. Jag vet att du skriver för din egen skull men vill ändå säga TACK för att du tar dig tid att skriva. Kämpa på! Kram

2007-11-04 @ 17:15:11
Postat av: Carro

Jag pratade med min läkare om det där med mensen, hon sa att jag skulle ta blodproven för att se hur värdena var i kroppen, alltså om det var rimligt om mensen kunde komma tillbaka snart :) så det kan man också göra.
Man ska tydligen inte ta såna där hormontabletter, eller det kanske är mer individuellt! kämpa på!

2007-11-04 @ 17:16:11
URL: http://carouline.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Gå in på detta inlägget: http://designadinblogg.blogg.se/tips__lnkar.html

I punkt 3 (en bit ner) står det hur man ändrar länkarna i menyn.. du har säkert nåt som ser ut ungefär så här:

.nav a { color: #ffffff;text-decoration:underline;}
.nav a:hover { color: #666666;text-decoration:underline;}

Ändra så att det står text-decoration:none istället

2007-11-04 @ 17:23:28
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: soffy

Jag hade anorexia under typ 8 månader,
sen gick jag tillbaka min mens i april, men den kom aldrig tillbaka igen..
men den kom faktiskt tillbaka igen i fredags, och det, det var LYCKA!

2007-11-04 @ 17:47:06
Postat av: Thepreciousgirl

Tack för era kommentarer !!!
*
*
Designa din blogg: Tack så mycket! det fungerade :)

2007-11-04 @ 18:48:21
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Maya

Jättebra blogg! Har själv samma sjukdom.
Men ibland kan man ha för låg vikt för att få tillbaka mensen, så man kan behöva gå upp lite till har jag fått veta...

2007-11-04 @ 19:14:18
URL: http://mayyya.blogg.se
Postat av: Anna

Oh kan inte du skriva ett inlägg om hur man gör sushi hemma? Det vore roligt att testa :)

2007-11-04 @ 19:23:13
Postat av: Thepreciousgirl

Maya: Ja så är det. Men nu är jag typ normalviktig, så tycker den kan ta och komma nu :P
*
*
Jooo! Bra idé! Ska jag absolut göra. :)

2007-11-04 @ 19:25:53
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0