Tillbaka igen

Känns så bra nu. Har varit hos Anna och pratat av mig. Hon blev orolig över vad som hände igår... men jag försökte säga att det inte var någon fara.Jag vägde mig, hade gått upp 4 hg. Vet inte om det är vätska eller fett, men nästa gång får vi se vad vågen visar...
Började med smör på mackorna imorse. Det gick jättebra, fick inte ångest alls. Kändes helt naturligt! För övrig har jag ätit dåligt idag tyvärr. Men imorgon är en ny dag, ska kämpa för mitt liv.

Har inte känt mig såhär glad på länge. Min älskade vän skrev till mig på msn och vi redde ut en del saker. Kändes så skönt att veta att du fortfarande finns där för mig. Att du inte lämnat mig som jag ofta legat och tänkt på om nätterna. Du är guld värd och du gör mitt liv ljusare <3
Vännerna betyder allt, det är ni som får mig att orka leva. Utan er och min familj hade jag tynat bort för länge sen. Ni som bryr er, ni som skriver stöttande ord... ni anar inte hur glad jag blir varje gång.

Har insett att jag måste ha saker att längta efter för att fortsätta kämpa. Vet jag att livet kommer bli bättre på andra sidan, kommer jag också ta mig dit en dag. Då vet jag att jag kommer klara det.

Sitter här med massvis med kläder, fryser och har huvudvärk. Har fortfarande inte kunnat sova ordentligt på natten. Ska köpa tabletter så jag sover bättre. Tänk att sova en hel natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du!
precis vad jag letade efter, jag ha rprecis börjat med näringsdryckerna, men skillnaden är att jag verkligen vill gå upp i vikt,
jag har behövt någon att prata med, så om du vill kan du väll skriva din mejl, så addar jag dig?
pusss, skötom dig

2007-01-18 @ 17:01:55
Postat av: flii

Hejsan!

Brukar läsa din blogg. Du är så duktig som kämpar på.
Men när man går upp i vikt, är det ju inte bara fett man går upp av. Musklerna måste reparera sig också.

Fortsätt kämpa! Ge aldrig upp!

2007-01-18 @ 17:35:03
Postat av: Anonym

jag har följt din blogg ett tag nu, du verkar så stark! jag hoppas du klarar det eller hoppas, jag vet att du kommer klara det, håller verkligen tummarna för dig! ha det underbart!

2007-01-18 @ 18:17:20
Postat av: Leén

Hej raring! Blir glad av att höra om att det går framåt och om din vän! Tänker på dig, vet att du kan! Glöm inte filmerna! :D
*kramar*

2007-01-18 @ 21:39:41
URL: http://stensamlaren.blogspot.com
Postat av: L

Bra att du kämpar,tror på dig! Se till att du skapar dig en bra dag imorgon o så tar du en dag i taget. Du verkar vara en supersöt tjej!

2007-01-18 @ 21:43:33
Postat av: Cilla

Baabe, hun keep on fighting :)Kan inte ses i helgen tyvärr, ska till Johan. Men om inte annat så kan vi ju ses på tisdag eller onsdag så kan jag fixa ditt hår då? :D
Puss my love

2007-01-18 @ 23:12:52
URL: http://cillas.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0