Snöstorm

Finns inget att göra. Hatar att sitta hemma och bara äta, att tvingas tänka på alla kalorier man stoppar i sig. Att ha tid med att tänka på vad man ska äta... jag orkar inte. Jag behöver något att göra.
De senaste dagarna har ju varit underbara. Har varit så glad, men såklart går det i vågor. Kan inte lita på någon, ingen kille. Hur underbara dom än är. Så fort han inte skickar sms tillbaka tänker jag "jaha, nu är han hon någon annan..."

Har varit snöstorm sen igår. Går inte att ta sig någonstans. Skulle till äs kliniken idag, men nejdå... bussarna är inställda. Jag som behövde prata av mig. Ville verkligen åka dit. Vill veta vad jag väger! Måste måste måste veta.
Pratade med mamma idag, hon berättade att en i min klass på gymnasiet också har anorexi. Känns skrämmande. Jag visste. JAG VISSTE! Redan förra året, på våren insåg jag att hon hade problem. Jag såg det... åt bara sallad, tränade som en tok. Blev galen om hon inte kunde träna. Och jag känner mig så sjuk. Min första tanke var "men hon är ju inte smal". Jävla äs spöke som får mig att tänka sånt. Får så dåligt samvete. Man kan ju faktiskt väga vad som helst men ändå ha anorexi, det vet jag. Men tanken slog mig ändå. Kändes iaf hemskt att få reda på det. Att fler än bara jag mår åt helvete... jag är allt annat än ensam.

Jag är inte ledsen för något... ändå vill jag gråta. Vill bara att tårarna ska falla ner för kinderna. Smaka salt... ha någon att krama. Någon som älskar mig. Någon jag älskar. Varför ska det vara så svårt?

Lite trygghet är det enda jag ber om...

92377-28

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du som var så glad i förra inlägget! Jag hoppas du får tillbaka det snart, det var så underbart att höra :)
Hör av dig om det är ngt.. Jag hoppas att imorgon blir en bättre dag. Du kan ju kanske höra av dig till killen du träffat?
Sköt om dig

2007-02-22 @ 20:17:50
Postat av: anna_85_

Jo dagarna går ju upp och ned. Ena dagen kan man vara jätteglad och nästa deppig. Synd att du inte kan lita på killar. Har jag också haft svårt med. Har varit med om en del grejer. Och även om jag har det bra med min pojkvän är jag rädd att han inte ska orka med mig. Så förstår också hur du känner. Jo visst tänker man mycket mer när man bara är hemma. Jag har varit hemma sedan i tisdags. Blir jättedeppig och allt går åt skogen. Är bättre att göra saker, då kommer inte alla sjuka tankar hela tiden.
Kram

2007-02-22 @ 21:02:34
Postat av: Sanna

Vill bara säga att jag håller på dig så himla hårt!
Du är en så himla söt och smart tjej, och jag hoppas, hoppas, hoppas att du orkar hela vägen fram till friheten.
Det kommer såklart många upp och nedgånger på vägen, men heja säger jag bara! Jag känner på mig att du är så stark så att du pallar med de hindrena.
Ska fortsätta läsa din blogg, kommer stötta dig hela vägen tjejen!

2007-02-26 @ 01:53:34
Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

2007-03-01 @ 23:53:18
Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

2007-03-01 @ 23:55:10
Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

2007-03-02 @ 00:15:57
Postat av: Karin Malmborg

Tjena! Ville bara säga att jag följt dig lite på Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin

2007-03-02 @ 00:16:16
Postat av: Karin Malmborg

Um...och jag tycker du är en så himla stark och duktig tjej...Kämpa på¨!! Jag är i samma situation som dig och kämpar på för att bli frisk..och jag har addat dig på msn...så ifall du vill prata nån gång (vi kan ju alltid peppa varandra lite)...är det bara att höra av dig!
Kramar Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0