Hjälp mig

Känner mig helt hjälplös. Svag. Tråkig. Trött. Meningslös. Ge mig ett liv någon. Gör mig frisk. Gör så jag slipper lida. Mitt liv är allt annat än lyckligt...

Har gått en långrunda idag också. Går så många rundor att jag knappt kan hålla räkningen. Kan inte sitta still. Känna hur magen viker sig... av fett. Känner mig tung, äcklig... får sjuka tankar, som att skära bort en del av min kropp. Normal jag är. Vem vill umgås med ett psyko som jag? Jag förstår er... lämna mig bara, gör det. Säg det till mig. Tala om för mig hur värdelös jag är. Säg bara sanningen...

Ville inte gå upp imorse. Låg kvar ett tag. Kände på magen... äckelkänslor. Kan jag inte få slippa stoppa giftet i mig. Få slippa äta ångestklumpar varje dag. Känna hur det når min mage... vill vara ren.

Jävla tankar jag har idag. Hoppas de går över. Orkar inte göra något idag. Ska sova snart. Älskar att sova. Känna mig borta, som någon annan. I en annan värld... en drömvärld.

Mamma får mig på bättre humör. Ser att hon mår lite bättre nu, efter alla virus hon haft. Ser hur hon lyser av glädje. Igår klippte hon och färgade håret. Mamma, du är så fin! <3
Pratar mycket om Thailandresan nu. Vi längtar så mycket! Tänk att få komma bort i 2 veckor. Få njuta och ha roligt. Kanske det är min drömvärld? Den jag alltid velat komma till. Låt det vara det! Knallblått vatten, klippor, milslånga stränder, vit sand, palmer... <3

Mina saker från Victorias secret har skickats nu. Längtar tills det kommer hit. Vill känna mig fin, vill passa i det. Ska komma den 27:de... ge mig nu!

Vet inte längre vad jag kämpar för. Har inget att komma tillbaka till. Vill flytta. Vi funderar på det. Inte långt, men ändå flytta. Börja om på nytt. Vilken dröm! Har tittat på nybyggda lägenheter i Hököpinge. Jättefina och fräscha. Mamma vill, hon pratar jämt om det. Snälla, vi flyttar nu! Vill bara BORT! Eller jag vet, vi flyttar till Thailand. Vill dit nu nu nu nu nu ...



Kommentarer
Postat av: Frida

Du är värdefull gumman.. Riktigt skönt att åka till Thailand, har vart där 2 ggr och varje dag där känns helt underbar!

Hoppas du når dina mål sweetheart!

2007-02-03 @ 17:14:16
Postat av: Bea

Åh, gud va kul att åka till thailand, det förtjänar du verkligen! XD

2007-02-04 @ 09:37:02
URL: http://tankaren.blogg.se
Postat av: Michelle

Hej min vän. Vill inte att du ska må så här dåligt. Du förtjänar att vara lycklig. Kämpa på nu!
Mängder av kramar!

2007-02-04 @ 09:52:36
Postat av: Milan

Jag googlade lite, och hittade denna blogg!
Måste säga att jag har full förståelse för hur du mår. Jag mår själv lika dåligt om inte sämre, tillsammans är vi alla starka :) Hoppas du mår bättre så småningom, om du vill kan du ju alltid adda mig på msn! Ha det!

//Vilsen 16 åring

2007-02-18 @ 00:18:50
URL: http://bussmilan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0