Trevlig kväll

Mm det var trevligt ikväll. Satt mest och pratade. Åt jättegod mat som vanligt, min kusin är ju kock! ;D
Till förrätt fick vi sallad med stora räkor, apelsinklyftor, granatäpple, mandel, gurka, tomat och chili.
Huvudrätten bestod av entrecôte med potatisgratäng och gröna bönor.
Efterrätt var nån tårta, med passionsfrukt på. Men den åt jag aldrig av. Allt annat var iaf jättegott! Synd att man inte får sån mat serverad varje dag. Hehe!

En jobbig sak bara, var att jag kände mig så jävla plufsig. Och mitt hår är sååå fuuuult. Är så glad för att jag ska klippa mig imorgon, och färga bort utväxten. Kommer bli skitsnyggt!

Usch jag är så trött nu att jag nästan svimmar. Har varit igång heeela dagen.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Solin

Hej, tycker du jag ska göra en ''nyårs outfits'' tävling nu eller senare? =)

2007-12-14 @ 22:22:29
URL: http://solins.blogg.se
Postat av: fredrik

riktigt fin blogg du har!

2007-12-15 @ 00:38:59
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0