Stress

Jobbet gick mycket bättre idag. Alla var på gott humör och allt funkade super. Nu ska jag snart åka till kliniken, och sen får vi se vad som händer. Jag har verkligen sjukt dåligt samvete för att jag inte vill komma ikväll till min kusin för att de haft kräksjukan. Tänkte ringa mamma nu och fråga om vi ska dit i alla fall. Orkar inte ta på mig hela skulden för detta.

Är rätt stressad nu, måste varva ner innan jag åker till kliniken. Hur jag nu ska hinna det...

Återkommer efter besöket där! Berättar hur det gick och vad som sades.
Må gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: lilla ja

Inte ditt problem med kusinerna, vill du inte åka, göt inte det!! ingen gillar dig mindre för det! lovar =) Kanske hinner du varva ner på vägen dit annars? Lycka till, kram

2007-12-14 @ 13:08:33
URL: http://littlemes.blogg.se
Postat av: Sandra

Klyddigt.. vad gulligt. Nu när du nämner det har jag nog hör ordet klyddigt av en annan skånsk kompis :) Hoppas det går bra på kliniken! Du är duktigt!

Kram
S

2007-12-14 @ 13:30:27
URL: http://sandraholmberg.blogg.se
Postat av: Camilla

Lycka till idag!

2007-12-14 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0