Mums!

Har bakat pepparkakor med min lillebror. Själva grejen gick väl sådär, haha! Antingen blev pepparkakorna för mjuka eller för brända. Och de blev ju knappast vackra. Men vad fasen, de smakade gott enligt min bror!



Min lillebrors tappra försök att slänga mjölet. Det gick... sådär!! HAHAHA!



Fick ett inlägg innan angående de bilderna jag la upp för ett tag sen. Ni vet "changes". Läste typ första halva meningen och insåg att det var ännu en onödig kommentar. Tog bort den direkt. Ska inte låta de anonyma fega skithögarna få ta min tid, eller kraft. Ska fokusera på er sötnosar istället =)

Annars idag har mamma och jag gått lite på julmarknaden här i byn. Var sååå nära att vinna förstapriset på chokladhjulet!! Åh, skit också =P Fick en blomma av mammi också! Hihi, tack!!
Har ni haft en fin advent? Det har jag!
Stora kramar

__________

Det var nån som tyckte det va otroligt störande att jag skrev att pepparkakorna var goda enligt min bror. Och att jag inte klarar av att skriva att jag sjävl tyckte de var goda. Jag åt ju inga själv? Hur i h'lvete ska jag då veta hur de smakade?! =D Alltså, idiot, TÄNK!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad kul att du haft det roligt idag! :)
Jag har också haft en bra advent. Började dagen med att titta på julkalendern så klart :P Sen bakade jag pepparkakor. Annars har jag bara vilat. Jag skulle också vilja gå på julmarknad :)det låter så mysigt.
Det är bra att du ignorerar onödiga kommentarer, de är inte värda att lägga din tid på!
Kram

2007-12-02 @ 18:03:08
Postat av: Ellinor

mysigt att baka pepparkakor. länge sedan jag gjorde det nu. TYcker du gör rätt att ta bort de inlägg som bara får dig att må dåligt. massa kramar!!

2007-12-02 @ 20:51:58
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: L

Min advent var väl inge vidare, men fint at du har haft det bra!

2007-12-02 @ 21:19:26
URL: http://cherrybaby.blogg.se
Postat av: fundersam

Varför klarar du inte av att skriva att du har ätit själv?

Måste du ALLTID skriva enligt den och den...
de var goda enligt min bror...

hm...

2007-12-02 @ 22:14:16
Postat av: fundersam

Varför klarar du inte av att skriva att du har ätit själv?

Måste du ALLTID skriva enligt den och den...
de var goda enligt min bror...

hm...

2007-12-02 @ 22:14:36
Postat av: Thepreciousgirl

fundersam: Jag åt ju inga själv!!! :S hur fan ska jag då veta hur de smakade :P men de var goda enligt min bror!! haha
kära nån :P

2007-12-03 @ 07:45:07
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0