Lista... igen! Ignorera bara om ni inte pallar , men det är rätt kul!

Har du pojkvän/flickvän? Nej men jag vill ha!
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? 9-10 på helger och halv 7 på vardagar
Vem/vilka vet mest om dig? Mamma och Fanny
Gillar du att slåss? Verkligen inte. Isåfall om det är på skoj

Vad ska du göra ikväll? Jag ska äta god mat, mysa med tidningar och lägga mig tidigt!
Har du utländska föräldrar? Min farmors pappa var italienare, så min pappa är lite italiensk! (Kanske därför han har ett jävla temperament?)
Var har du ont? Just nu har jag ont i huvudet
Är du bra på att måla? Hm. Ja ibland faktiskt. Var skitduktig i skolan när jag lärde mig lite olika metoder att måla på. Och så fick jag ju mvg, så lite duktig måste jag ju vara! ^^
Vem kramade du senast? Mamma
Vad längtar du till? Julafton! Att slita upp alla paketen!!
Vad heter dina husdjur? Har en minitax som heter Tea
Har du körkort? Näpp!

Favoritgodis? Naturgodis eller vanlig färsk frukt
Morgon- eller nattmänniska? Morgon tror jag... fast det kan vara tvärtom också
Sparare eller slösare? SLÖSARE!

Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet om

Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? Ja om man trycker på sidorna av ryggen. Riktigt obehagligt!

Rädd för insekter? Inte rädd, men jag tycker inte om dom
Anser du att du är stark? Nej verkligen inte, jag är klen

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hittade julklappar till alla
Vad gjorde du kl 8 i morse? Då sov jag
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Loggade in här
Det sista du sa högt? Typ "sluta tjafsa" eller nåt sånt
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Färska dadlar
Vad var det senaste du köpte? Julklappar
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är svart
Vad är det för väder hos dig just nu? Mulet tror jag, det är ju mörkt ute...
Godaste glass-smaken? Vanilj är väldigt gott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Sover du tungt? Ja oftast
Drömmer du mycket? Skitmycket!
Mardrömmar? Det också, ofta tyvärr...
Vilket ämne är roligast i skolan? Jag tyckte bäst om Franska, tro det eller ej. Men jag var grym ;D
Trivs du med ditt jobb? Ja jättebra
Favoritklädsel? Leggings och oversizetröja, ankelboots, skinnjacka, halsduk och mössa
Favoritlåt just nu? Har så många så jag vet inte...
Vad ser du om du tittar åt höger? Min spegel
Vad gör dig glad just nu? Julstämningen!
Vad ska du göra härnäst? Äta
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt okej, lite uttråkad =P
Sommarplaner: Resa! Sola mycket och bli brun som en pepparkaka
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken
Spelar du nåt instrument: Inte just nu. Men har faktiskt, tro det eller ej, varit riktigt grym på gitarr. Både el och akustisk!
Vilka är viktigast för dig: Min familj o vänner, de som bryr sig om mig!
Snarkar du: Det händer faktiskt, haha!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna bota sjukdomar
Vad vill du jobba som? Hatar den frågan!!!!
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej inte frivilligt
Gillar du att sjunga? Ja, även ifall det kanske inte låter så bra...
Vad gör du om du får hicka? Håller andan!
Vad längtar du mest efter just nu? En trygg famn

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

Oh no.. Hata listor! Skriv nåt eget istället=)?

2007-12-09 @ 18:49:56
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

MaDeLiÑo: Haha ja det är rätt tråkigt. Men vad gör man annars för att fördriva tiden lite! ^^ Skriva eget gör jag hela tiden :)

2007-12-09 @ 19:39:14
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Cassie

listor är ganska irriterande, men jävligt intressant oläsa igenom xD

2007-12-09 @ 20:29:32
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Liza

Du! Håll aldrig andan när du hickar eller linande lungan kan sprängas/punkteras! Nu vet du det haha :)

2007-12-09 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0