Julmat

Släppte ni också loss lite igår vid julbordet? Det gjorde i alla fall jag. När vi kom dit åt jag lite dadlar fyllda med mandelmassa och som var doppade i mörk choklad. Det var det godaste på hela kvällen, hihi. Åt lite aprikoser doppade i choklad, nötter, några bitar naturgodis doppade i mörk choklad och yoghurt. Åt till förrätt sill, ägg och grovt bröd med smör och ost. Huvudrätt, skinka, köttbullar, rödkål och macka med smör och ost. Mer gottis efter det! Sen blev det ris á la malta (som var fööör söt och gräddig för min smak), men åt lite ändå. En liten bit lussebulle och pepparkaka. Sen mer godis efter det.

Allt var supergott, och det kändes inte så farligt heller! Och det bästa är att jag vet att man inte går upp i vikt efter lite frosseri då och då. Tyvärr mådde jag lite illa efter all mat... hehe. Men det var det värt! ;D

Vissa av er verkar ju tro att jag aldrig äter lite mer än vanligt, och att jag är superpetig med allt. Men nej, jag KAN slappna av och äta vad jag vill jag också. Ville bara säga det, för att kanske peppa några läsare därute att det faktiskt inte gör någonting att äta allt gott ibland!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra att du sa det! Det peppade mig!

2007-12-25 @ 11:28:46
Postat av: Victoria

Men det låter ju superbra ju !!! Hoppas du hade det riktigt underbart och får en
fortsatt underbar jul!!

2007-12-25 @ 13:04:43
Postat av: Elin

Vad härligt! Fortsätt så! Jag är ganska stolt fick i mig en hel polkagrisstav. Fast med julmaten gick de sämre. Men näsa år :D då ska jag äta!

Kramar!

2007-12-25 @ 15:41:01
URL: http://ellan91.blogg.se
Postat av: Anonym

så underbart!
åt inte så mkt av julbordet men godis blev det allt!
Kram!

2007-12-25 @ 17:42:23
Postat av: Malin

snygga kläder :) och härligt du hade en bra julafton det förtjänar du efetr allt skit =)

2007-12-25 @ 17:59:03
URL: http://mylifeonearth.blogg.se
Postat av: AnnaP

hur mycket väger du nu, och hur lång är du? =)

2007-12-25 @ 19:24:04
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0