Julklappsshopping

Har köpt julklappar till alla nu. Mina bröder, min mamma och Fanny. Kanske får köpa nåt till lilla vovven också? =P Ett stooort gott ben, det uppskattas alltid. Har hittar skitbra presenter! Men skriver inte vad... de kanske läser min blogg? Hehe.

Det var mysigt att träffa kusinen. Första gången hon ser mitt bruna hår. Det som var så längesen jag färgade! Träffade mamma i stan sen också, så gick vi alla tre och fikade på waynes coffe. Välförtjänt!! Hade ont i ryggen, frös och hade ont i huvudet. Åt rågbröd med hummus och rökt skinka. Riktigt gott ju! Sen efter det gick mamma och jag lite till.
Nu är jag så trött att jag kan gå och sova... och jag har sån jävla huvudvärk!! Brukar inte ha det. Ibland har jag migrän bara.. men det är sällan.

Ska krypa ner i soffan nu och se på tv. Är helt slut! Måste vila imorgon.

Kram!
image599

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0