Ikea

Hann inte blogga imorse, kändes helt konstigt ! Haha. Brukar alltid skriva något så fort jag kan, men det blev himla stressigt imorse. Mamma skulle åka med min moster till Ikea, och jag ville med kom jag på 15 minuter innan vi skulle åka. Så jag kastade mig in i duschen, fönade håret, sminkade mig och tog på närmsta kläderna. Och jag hann! Men usch för att starta dagen så stressigt. Men men, det var kul på Ikea iaf. Älskar att gå där! Fick ett par jättesöta gardiner i spets, och så köpte vi en matta till vardagsrummet, en liten elvisp (sån man skummar mjölk med), servetter, batterier, överkast till soffan, nya glas och massa annat. Hittade också ett jättefint skrivbord jag ska köpa!! Love it!

Här är gardinerna. Fina va? Bara 89 kr!
image782
Här är skrivbordet jag vill ha.
image783
Kostar 1300. Så det får vänta... har verkligen inte råd med det nu.

Har precis ätit lunch. Varmrökt lax med broccoli och en klick kesella + en rejäl skiva av brödet jag bakade igår. Aprikos- och nötbrödet. Mums!
Hoppas ni mår bra!
Förresten, såg mig själv i en spegel på ikea, och jag såg smal ut! Det är inte varje dag jag tycker det... men nu! Underbar känsla.
Puss!

Kommentarer
Postat av: L

Fina gardiner =)

2007-12-27 @ 13:09:29
URL: http://cherrybaby.blogg.se
Postat av: sara (enimängden, rosalilamoln)

jag har de gardinerna!!!!!!:O

2007-12-27 @ 16:03:22
Postat av: Ellinor

du verkar äta så himla god mat. låter så aptitretande.

2007-12-27 @ 20:05:23
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: alex

smal är inte lycka

2007-12-28 @ 00:04:28
Postat av: Thepreciousgirl

alex: och när har jag påstått det? Men för en anorektiker är det rätt fantastiskt att se sig som smal. För jag ÄR smal, vilket är svårt att inse.

2007-12-28 @ 07:19:24
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0