Hemma igen

Oh nu är jag hemma igen. Skönt ändå. Har frusit jättemycket hela tiden, och varit jättetrött. Men timbuktu-konserten var superbra. Han är faktiskt jättekul att titta på varje gång. Och han hälsar ju alltid till min Fanny, eftersom de faktiskt känner varandra, eller står varandra nära iaf. Skithäftigt!
Himla jobbigt att stå och trängas bland en massa människor bara... tycker det är fett irriterande med idioter som puttas och slåss. Så jag hade användning av mina klackskor iaf. Mohahah! Men fyfan vad ont jag hade i fötterna sen! Jävla skoskav, och så frös jag!!! Frös hela natten också när Fanny och jag gått och lagt oss. Låg där och huttrade och försökte hålla värmen. Och ont överallt har jag också, speciellt i höfterna och armarna. =/

Nu när jag kom hem fick jag reda på att min lillebror ligger och spyr. VAR DET INTE DET JAG SA?! Det var ju självklart jättetrevligt hos min kusin i fredags, men ärligt, bjuder man hem folk när man precis har haft kräksjukan? NEJ! Jaja, gjort är gjort, men det är irriterande, eftersom jag visste typ att de skulle smitta ner oss. Jag VÄGRAR bli sjuk denna veckan. Om 1 vecka är det julafton, inte fan vill jag ligga där och spy!

Har själv haft rätt dålig aptit på senaste tiden. Hade inte ätit sen klockan 15:00 igår! Och åt inte nästa gång förrän idag klockan 12:00... hmmm.

Hoppas ni har haft en underbar helg! Och glad tredje advent! =) Tack för alla kommentarer om min frisyr också, det värmer som tusan =)

KRAM!

Igår såg jag ut såhär !


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du ser verkligen annorlunda ut med din nya frisyr, men snygg som alltid!
Vad synd att din lillebror är sjuk, får hålla tummarna att du inte blir det. Se till att tvätta händerna ofta.
Vad jobbigt det måste ha varit att frysa! Jag hatar när man fryser och inte kan bli varm.
Kram

2007-12-16 @ 15:32:16
Postat av: alexandra

gud vad söt du är :)
men att inte äta på så lång tid... ja du vet själv att det inte är bra.
tråkigt att din bror blivit sjuk, hoppas du inte också blir det!
kram

2007-12-16 @ 15:47:19
Postat av: Ellinor

Är det din aptit som är dåligt eller är det anorexian?Vill inte låta hård eller nåt. Men vet själv att man kan säga att man har dålig aptit fast det egentligen ät ätstörningen som spökar,.

2007-12-16 @ 16:52:42
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

ellinor: nej det är min aptit det är fel på, det är inte anorexin..........

2007-12-16 @ 16:56:54
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Ellinor

men måste säga att du passar så himla bra i din nya frisyr. sötaste Cornelia!!

2007-12-16 @ 16:57:27
Postat av: Ellinor

ok hoppas du inte blir sjuk, ska hålla tummarna

2007-12-16 @ 16:58:11
Postat av: Anonym

Inte för att vara taskig eller något, men bara så att du vet så stavas god jul merry christmas på engelska..:) Det har jag iallafall lärt mig

2007-12-16 @ 19:04:08
Postat av: Henrik & Sofia

Hej Cornelia!
Vad tråkigt att Axel har blivit sjuk. Som en kommentar till ditt påstående om varför man väljer att hålla en fördelsedagsmiddag trots att man tidigare varit sjuk, så kan vi bara säga det att vi har känt oss friska i nästan en hel vecka. Vi har varit noga med att informera om att vi och barnen varit dåliga. Då anser vi att det är upp till gästerna att fatta ett beslut om de vill komma eller ej. Människan har alltid sin fria vilja oavsett om man är släkt eller ej...Får man sedan dåligt samvete när man väljer att tacka nej så är det än en gång bara något man bestämmer själv om man vill ha eller ej. Att det blev en del muttrande när ni först valde att tacka nej, beror mer på att vi tyckte det var irriterande att det var en masssa andra ursäkter än att ni var rädda för att bli smittade. Det hade varit helt OK för oss om ni sa som det var och valde att stanna hemma. Sen tyckte vi det var lite sent att avböja kvällen innan planerad middag. Ni hade ju känt till att vi varit dåliga i över en vecka...Ha det bra! Ses på julafton! Henrik & Sofia

2007-12-16 @ 19:09:57
Postat av: Thepreciousgirl

Henrik & sofia: Ja absolut har man sin egna vilja, men sen sa mamma en del grejer till mig som fick mig att må dåligt över att tacka nej. Och jag fick inte reda på det förrän nån dag innan. men men. inget att göra åt nu.
kul att träffa er iaf :)
ses !

2007-12-16 @ 19:50:48
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0