Helg och huvudvärk

Fick sån hemsk huvudvärk på jobbet idag. Usch, sitter fortfarande i lite. Men det är bara att försöka ignorera! Jag ringde och avbokade tiden med psykologen idag. Jag orkar verkligen inte åka dit nu igen! Så det får bli nästa vecka istället. Hade velat prata med henne, men strunt samma. Kan prata med mamma om allt, så kan ju lika bra gå till henne.

I helgen ska ju jag åka och handla julklappar med min kusin! Det hade jag glömt. Så mycket som pågår i min skalle nu att jag glömmer lätt. Men det ska bli myspys. Jag vet redan vad jag ska köpa till mamma!! Ska inte avslöja än, men det är en lite elak present, fast jätterolig. Och hon vet att jag bara skojar... äh ni får se sen! ;D

Nej nu ska jag äta upp min lunch, sen slänga mig välförtjänt framför tv:n med vovven i knäet. MMmmm!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad synd att du fick ont i huvudet:( Vila dig ordentligt nu, så att du orkar shoppa en massa :D
Man förtjänar att ha lite tid att vila och som sagt du kan ju prata med din mamma istället för psykologen :)
Kram

2007-12-07 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0