Filmkväll

Har hyrt tre filmer till idag och till imorgon. Har bl.a lånat Pans Labyrint, som ska vara rätt äcklig. Men jag har hört bra om den. Någon som sett den?

image811

Har inte kunnat blogga på hela eftermiddagen typ, för blogg.se verkar ha haft lite problem. Men men. Nu funkar det iaf.
Till middag idag ska vi äta crabbsticksbiffar. Okej, de heter nog inte så. Haha! Men de är iaf gjorda av potatis, crabsticks och en massa annat. Har aldrig provat sånna förut, så om de är goda kan jag lägga upp hela receptet om ni är intresserade. Det är ett nyttigt recept från en jättebra kokbok mamma köpt. Till dom ska jag svänga ihop en enkel couscoussallad. Brukar ha i lite färsk spenat, mango, soltorkade tomater osv. Jättegott, billigt och det går supersnabbt att tillaga!

Nu ska jag hjälpa mammi!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja veta vad kokboken heter? Jag gillar kokböcker som innehåller nyttiga recept :P

2007-12-30 @ 17:23:13
Postat av: Carro

Hej jag har följt din blogg nu ett tag och tänkte att jag skulle skriva nåt :)
För det första så tycker jag du skriver väldigt fint:)
Sen angående Pans labyrint så är den lite äcklig, det är folk som dör och några läskiga varelser, eller hur man ska säga :P
Jag har för mig att det var en familjefilm med?
Den är nog inte bra för små barn iallafall.
Tack för att du skriver en så fantastisk blogg, keep up yo work!
puss Carro

2007-12-30 @ 17:31:44
Postat av: Thepreciousgirl

Carro: Tack så jättejättemycket! Du anar inte vad glad jag blir av att höra det :)
Känns underbart att ha så goa läsare !
Puss !!

2007-12-30 @ 19:12:14
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: natalie

jag har sett pans labyrint.. den är som du sa väldigt äcklig, men jag tyckte ändå att den var väldigt bra! ;D

2007-12-30 @ 19:39:51
URL: http://nataaliee.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0